När man tror man är ensam i mörkret

När ens sexdrömmar inte blir som man hoppas, det är lätt att fantasier om spännande möten , men när det händer och man inte förstår då är det inte lika häftigt. Jag hade precis lagt mig och så var det som om någon tog på mig, men det var ju omöjligt jag var ensam. Det kändes som hand som drogs över min kropp från bröstet och ner till , och där nere så slöt den sig runt och drog några tag, Jag tände ljuset och det fanns så klart ingen där och jag kände ingen hand heller. Jag låg länge med lampan tänd , men till slut släckte jag , måste ju ändå sova. jag hörde hur någon andades i mitt höra, jag kunde känna andningen. Rösten sa vi kommer vara tillsammans mycket , jag kände åter handen på det där män har och hur handen drog upp och ner, Jag sträckte handen mot lampan , men hörde rösten i mitt öra, det är ingen mening du tänder lampan, för jag kommer inte vara här när ljuset tänds, jag är bara här i mörkret, där allt är möjligt, där din fantasi inte har några gränser för vad som kan hända, ikväll som är vårt första möte så bjuder jag dig att njuta av vad jag ger dig , nästa gång jag kommer , det kan vara imorgon, eller om en månad eller ett år, det beror på vem jag vill träffa, vem jag längtar efter ska ge mig en skön stund, nästa gång kommer njuta av dig,  

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Min utforskning av AI

När Gud tröttande på ormens pajaskonster