Det var inte bara en mardröm

 Du med den lilla kalufsen, kom hit så jag jag smaka på dig , slicka på din kropp, känna om du är tillräckligt salt, ja just du, jag måste slicka på dig innan jag lägger dig på elden och grillar, är du inte tillräckligt salt så kommer du smaka vedervärdigt och jag kommer få kväljningar. Det är inget farligt, det kittlar lite innan när min tunga slickar på din kropp och min saliv kommer att bedöva dig och du kommer att dö innan jag lägger dig på elden och är du inte tillräckligt salt så.
Jag vaknade med ett ryck , det var bara en dröm.
När jag tände ljuset såg jag en en fruktansvärd varelse stå över mig vars tunga var på väg slicka över mitt ansikte.

  

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Min utforskning av AI

När Gud tröttande på ormens pajaskonster