Var det bara en nattmara ?

 Jag var med om det som alla män drömmer om , jag vaknade av att jag var inte ensam i sovrummet.
Men hur hade hon kommit hit? När jag la mig hade allt varit som vanligt. Jag hade varit lika ensam som mitt singelhushåll sett ut dom senaste åren.
Nu satt hon på mig, Jag kände hände hennes kropp, Jag hörde henne när hon rörde sig upp och ner och hon hade mig i sitt grepp och jag gillade det, hela mig kropp var med på det hon gjorde.
Men vem var hon? Hur hon kommit hit? Varför visste jag ingenting? Var hon farlig ?

När jag vaknade var allt som vanligt igen ; hon var borta ; men det fanns en doft i rummet som jag inte kände igen och så såg att jag att jag hade fått ett bildmeddelande i mobilen och bilden förställde det som jag hade sett och när jag tittade på avsändaren verkade det som jag hade tagit bilden och skickat till mig 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Min utforskning av AI

När Gud tröttande på ormens pajaskonster