Jag är döden

 Ni vet en sån där underbar vårdag när det fortfarande är kallt, men om man sätter sig i solen så är det skönt och man fryser inte och man kan njuta av värmen från solen, det var en sådan dag och jag var ute och gick och hade precis satt mig på en träbänk och njöt av solen. Så kände jag det som om det hade satt sig någon bredvid mig, det satt ingen på bänken när jag satte mig och ingen hade kommit när jag satt, men när jag vände mig om stämde det att någon att bredvid mig, det vet en otroligt snygg och sexig kvinna. Hon log när hon såg att jag uppfattade henne och sa. Jag är din vildaste dröm om hur snygg kvinna skall se ut, men allt är bara en illusion. Jag är döden och sitter vid din sida som din sista upplevelse som levande. För alla jag möter brukar jag visa mig som deras dröm, för att dom skall släppa alla andra tankar och för att jag skall kunna fånga hela deras väsen och kunna avsluta mitt arbete med att få dom att lämna livet som levande.

När du är död kommer du inte behöva äta, sova, du kommer inte ha några känslor, du kommer inte kunna röra dig i vanlig mening, du kommer bli kvar här på jorden, men ingen kommer att kunna se dig, du kan inte röra dig som en människa gör, men du kan flytta dig genom tanken till platser på jorden eller i universum du kan tänka ut som existerar eller har existerat, Men framtiden är svårt att tänka hur den kommer bli så det är svårt att röra sig dit. Du kommer att somna strax innan du dör för att det skall vara enklare att gå över i det nya tillståndet och du inte skall fastan i tillståndet mellan liv och död.

Jag märkte att jag hade nickat till när jag vaknade , solen sken inte längre men jag frös inte, jag satt ensam på bänken, jag kände mig alldeles stel i kroppen, märklig så länge har jag väl inte suttit här,

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Min utforskning av AI

När Gud tröttande på ormens pajaskonster