Ensam i natten tillsammans konstiga ljussken och UFO


 Som stadsbo tycker man det är naturligt med raka vägar. men egentligen borde man undra varför dom lagt vägen rakt över ängarna där dom odlar mat till korna och annat odlat. Men idag förstår jag bättre, det är inte en helt vanlig väg även om det ser ut så.
Härom natten kunde jag inte sova så jag beslöt att gå ut och gå, jag har aldrig gått ut och gått på natten förut och kommer aldrig att göra det igen. Tyvärr fick jag inte mer mig mobilen för den var helt urladdad. Jag började gå min vanliga runda och när jag kom till raksträckan här så var det som om någon hade öppnat himlen som ett fönster över vägen, ett fönster parallellt med vägen. Det var en mörkt natt, inga stjärnor förutom att det lyste ett enormt ljus över vägen i det som såg ut som fönster. Och sedan kom ett enormt dån och tre farkoster flög ur ljuset på himlen och landade på vägen och vägen och var fortfarande upplys av ljusskenet som kom från himlen. Farkosterna hade inge bestämda färger, utan olika färger rörde sig hela tiden över farkosterna. 
Jag hade lämnat vägen för att ingen skulle se mig, jag kände mig inte så kaxig och det var tur det, för det kom tre långtradare körande, dom var helt ljudlösa. Dom stannade vi rymdfarkosterna som sedan lastades in och allt gick mycket fort, så jag hann knappt med.. Efter att långtradarna åkt var himlen som vanligt igen och jag gick bort för att se farkosterna lämnat några spår, men marken var inte ens varm.
Var det människor som flög dom här farkosterna, och om inte kördes långtradarna av utomjordningar och kommer vi bli invaderade eller är vi redan invaderade av utomjordingar

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Min utforskning av AI

När Gud tröttande på ormens pajaskonster