Ett meddelande kommer

Det plingade till i mitt öra, egentligen var det bara en puls min kommunikations apparat tog emot, men jag uppfattade det som signal i mitt öra för att jag på bästa sätt skulle reagera. Jag skulle få ett meddelande. Jag sträckte ut handen med handflatan uppåt och ur handen växte ett hologram med i olika färger och olika former vilket utgjorde språket som användes för att berätta meddelandet och färgerna och formerna gjorde att det var lättare att komma ihåg meddelandet. Den här modellen där hologrammet visades i handen var mycket bättre än förra som visades på marken eftersom vi ofta är på språng och allt kan hända och om vi måste avbryta innan hela meddelandet visats, annars var tanken att hologrammet på marken skulle vara lika stort som mottagaren och färgerna och formerna som uppstod skulle skapa en balans med mottagaren, det var den absolut senaste tekniken , men det funkade inte lika bra i fält, därför kom det ett mindre version som fick plats i handen och som var integrerad under hela uppdraget.

Fortsättning följer

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Min utforskning av AI

När Gud tröttande på ormens pajaskonster