Det går sådär

       Jag försöker sluta skriva.
       Det går sådär . 

Jag är en konstig hybrid . Jag förstår att jag inte passar in. Jag gillar att anpassa mig .
Alla mina vänner "kan själva " med jag tycker det är skönt att anpaaa mig . Nu skall dom besikta fönsterna idag . Bostadsbolaget har bytt alla fönster. Då anpassar jag min dag till det och gillar det .

Jag har svårt med avvikelser . 
Jag sitter i ett rum.
Två personer pratar om Anna-Kindberg Batra och klagar på att hon inte  följd reglerna.
Två andra pratar om EU och säger att Sverige följer reglerna för mycket och inte väljer svenska företag i första hand.
Jag undrar vilka avvikelser jag missar. 

Jag har dessutom svårt att vara i ett rum , utan lyssna på allt sägs och händer där. Jag kan inte läsa en bok i ett rum där jag inte ensam . Min uppmärksamhet är på allt runt mig 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Min utforskning av AI

När Gud tröttande på ormens pajaskonster