Min fantasi

 Bruksanvisning 

Här kommer jag skriva min mina korta berättelser för att leka med min fantasi , jag skriver för att att försöka skriva en film, och få mitt berättande att visa filmbilder, jag skriver att för gestalta min fantasi. Jag är jätteglad för varje läsare som gillar att läsa det jag skriver, men jag skriver främst för mig själv.
Science Fiktion har alltid varit mitt intresse. Mina första SF upplevelser är böcker och bilder. Isac Asimov Stiftelse Trilogin. Bilder från  filmerna Metropolis och 2001. Filmen såg jag långt senare, jag läste boken innan som jag tror gavs ut efter filmen. 

Jag vet inte när jag såg den första Star Trek serien, med William Shatner.

Mitt berättade kommer inte ha någon hel berättelse , utan vara små korta berättelser som jag hoppas kunna länka ihop i en berättelse. Jag tänker på alla dom här små berättelserna i Liftarens guide till Galaxen, som är liftarens guide. Så kommer mina berättelser vara . Det här är ett experiment och jag skriver inte till vardags. 

Jag kommer stoppa in två tidigare avsnitt här. 

Ett meddelande kommer 

Något man sett oroar en 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Min utforskning av AI

När Gud tröttande på ormens pajaskonster